Selligent decimates competition
12 feb 2018

Selligent decimates competition

Selligent has been a leading marketing automation tool provider for years. The new owners and totally reshaped management have now put the bar very high by introducing the brand new Selligent Marketing Cloud Platform. The very hush hush huge investments the last 6 months in a completely revised UX and a multitude of extras, have made Selligent a one-stop engagement platform for marketeers and thus...

Read More

0

Joz Van Acker

711
Why a brick-and-mortar retailer must get going with automated customer engagement
22 jan 2018

Why a brick-and-mortar retailer must get going with automated customer engagement

Do you run any brick-and-mortar stores? With actual shopping windows and shelves with tangible products? No better way to lure customers to your high street shop than to engage them in online dialogue. What will keep them from browsing at your place and buying online somewhere else? We would like to bust a few myths.   No-one walking a high street can have failed to...

Read More

0

Joz Van Acker

490
DM Interface België verhuist naar de Zuiderpoort in Gent
18 jul 2017

DM Interface België verhuist naar de Zuiderpoort in Gent

DM Interface, de grootste specialist in Marketing automation in de Benelux, verhuist zijn Belgisch kantoor naar de Zuiderpoort in Gent. Het kantoor in Sint-Niklaas was helemaal uit zijn voegen gegroeid na de exponentiële groei in 2016 en er was ruimte nodig voor de voorziene groei in 2017 en 2018. Wie ons kent zal niet verbaasd zijn dat als thema voor de inrichting werd gekozen voor Star...

Read More

0

Joz Van Acker

1086
DM Interface wishes you a very Automated 2017!
23 dec 2016

DM Interface wishes you a very Automated 2017!

  Dear marketer Is sending an Email campaign still in your to do list in 2017? Waiting on IT to extract data to send communications in 2017? Is insight in your prospect / customer data base still a distant dream for you? Are your customer/ prospects getting the same message and CX across all channels? Is sending an Email campaign still in you to do...

Read More

0

Joz Van Acker

1958
CRM ads: de nieuwe manier om nog meer impact op je klanten / prospecten te hebben
15 dec 2016

CRM ads: de nieuwe manier om nog meer impact op je klanten / prospecten te hebben

Haal je Facebook en Google campagnes uit hun silo’s, integreer ze helemaal in je customer journey en zie de spectaculaire groei van resultaten. DMI België deelt zijn ervaring in verschillende sectoren.   CRM Ads: Facebook- en Google-advertising integreren in je klanten interactie Wat is CRM ads? Met een plug-in die je marketing automation platform koppelt aan de advertentiebeheer-programma’s van Facebook en Google kan je gerichte advertenties...

Read More

0

Joz Van Acker

2512
08 sep 2015

Informatiebeveiliging bij DM Interface geborgd door ISO 27001

Bij DM Interface werken we veel met uw klantdata, gegevens die voor u van grote waarde zijn. Natuurlijk gaan we daar vertrouwelijk en veilig mee om. Om dat te borgen, heeft DM Interface onlangs zijn ISO 27001-certificaat behaald. Uw klantgegevens zijn het fundament onder de campagnes die we samen met u ontwikkelen en uitvoeren. Dat betekent wel dat informatie over uw klanten op onze systemen...

Read More

0

Joz Van Acker

2219
08 sep 2015

Geavanceerde Selligent-campagnes voor Thomas Cook

Touroperator Thomas Cook is met DM Interface in zee gegaan voor de ontwikkeling van zijn e-mailcampagnes. DM Interface verzorgt vanaf nu de bouw van geavanceerde campagnes op het Selligent-platform van de reisorganisatie. In Nederland is Thomas Cook actief als touroperator onder de merknamen Neckermann en Vrij Uit. E-mailmarketing is een essentieel onderdeel van de marketingmix. De keuze viel op DM Interface na een uitgebreide pitch-procedure...

Read More

0

Joz Van Acker

1277
08 sep 2015

Ahold Pensioenfonds kiest voor DM Interface

Ahold Pensioenfonds heeft DM Interface gekozen als communicatieautomatiseerder. DM Interface verzorgt vanaf nu een volledige stroom van pensioencommunicatie. Ahold Pensioenfonds voert als ondernemingspensioenfonds de pensioenregeling uit voor circa 36.000 deelnemers, 12.000 gepensioneerden en 35.000 gewezen deelnemers. Het fonds bestaat recentelijk 90 jaar. DM Interface zal zich in eerste instantie richten op het uitvoeren van alle offline pensioencommunicatie. Daarbij zet DM Interface volledig in op integratie...

Read More

0

Joz Van Acker

1882
08 sep 2015

Renate Kuijsten (PGGM&CO) blikt terug op Shaking The Future 2015

“Toen ik 22% conversie meldde, ging er wel een oooh-gevoel door de zaal…” Op Shaking The Future 2015, het relatie-evenement van DM Interface, draaide de middag voor een groot deel om de uitreiking van de DM Interface Customer Award voor de meest spraakmakende campagne die in 2014 samen met DM Interface is ontwikkeld en uitgevoerd. PGGM&CO streek uiteindelijk met de eer. Communicatiemanager Renate Kuijsten vertelt...

Read More

0

Joz Van Acker

1343
16 jun 2015

PGGM&CO wint DM Interface Customer Award

Almere, 16 juni 2015 – PGGM&CO, de ledenorganisatie van PGGM, heeft gisteren de DM Interface Customer Award gewonnen. DM Interface, expert in dialoogmarketing en marketingautomatisering, reikt deze prijs elk jaar uit aan de klant die samen met DM Interface een succesvolle campagne heeft ontwikkeld en uitgevoerd. Het publiek op het DM Interface-evenement ‘Shaking the Future’ koos de winnaar uit twee nominaties. De Belgische lingerieproducent Van...

Read More

0

Joz Van Acker

1557
27 mei 2015

PGGM&CO en Van de Velde genomineerd voor DM Interface Award

Ledenorganisatie PGGM&GO van de Nederlandse pensioenuitvoerder PGGM en de Belgische lingerieproducent Van de Velde (PrimaDonna) zijn genomineerd voor de DM Interface Award. Die prijs wordt toegekend aan de beste campagne die in 2014 in samenwerking met DM Interface is uitgerold. De gasten van het DM Interface Event kiezen op 11 juni in Studio Piet Hein Eek in Eindhoven voor de winnende campagne. PGGM is pensioenuitvoerder...

Read More

0

Joz Van Acker

1544
04 mei 2015

DM Interface introduceert nieuwe website

De nieuwe website van DM Interface is inmiddels live. Natuurlijk laten we in het kort zien wat we kunnen, maar we laten we je nog veel liever delen in onze kennis. Dat doen we op onze themapagina’s over onder meer mobile, social media en digitalisering. Maar ook met onze cases en whitepapers. Helder, informatief, prikkelend: met die woorden is de nieuwe website van DM Interface...

Read More

0

Joz Van Acker

1580
04 mei 2015

Nu ook Whatsapp-knop in uitingen voor mobiel

Stel je voor: je klanten die meteen hun vrienden via Whatsapp op iets leuks uit jouw nieuwsbrief attenderen. Het kan, dankzij de Whatsapp-integratie die DM Interface heeft ontwikkeld voor het Selligent-campagneplatform. Integratie van social media is natuurlijk allang gemeengoed op ons campagneplatform: de Facebook- en Twitter-knoppen zijn inmiddels oude bekenden. Maar nu hebben we een derde communicatiekanaal toegevoegd: Whatsapp. In uitingen die op een mobiele...

Read More

0

Joz Van Acker

1445
16 mrt 2015

DM Interface steunt Warchild

DM Interface is Business Friend van Warchild geworden. In die rol steunt DM Interface met maandelijkse donaties het programma Building Skills Changing Futures (BSCF) in het door oorlog geteisterde Noord-Oeganda. Business Friends zijn ondernemers en eigenaren van een bedrijf in de mkb-sector die Warchild helpen hun doel te bereiken: een toekomst in vrede voor alle oorlogskinderen. War Child zet programma’s op voor oorlogskinderen om de...

Read More

0

Joz Van Acker

1234
01 mrt 2015

DM Interface op Selligent-congres Reconnect15

DM Interface staat op 10 maart op het Reconnect15-congres van Selligent, leverancier van campagnemanagementsoftware.  Op Reconnect15 is DM Interface aanwezig met een groep campaign developers, accountmanagers en een informatiestand. Op het congres wordt de nieuwe Selligent V6-update getoond. Daarnaast spreekt onder andere Stefaan Claes, International CRM & Digital Marketing Director van KinepolIS. DM Interface is sinds 2007 het leidende servicebureau van Selligent. Toen werd het...

Read More

0

Joz Van Acker

1303
10 dec 2014

Klantlunch DM Interface bij Mercedes-Benz

Mercedes-Benz is gastheer van een klantlunch van DM Interface op 12 december 2014. Om vooruit te blikken op de trends van 2015 organiseert DM Interface een lunchbijeenkomst met drie toppers aan het integrated-marketing-firmament: marketingmanager Peter Zijlstra (Mercedes-Benz), video-geek Rik de Fluiter (Feller Media) en 360-graden-marketeer Mirjam Gootjes (Philips). Mobile, video en social hebben net zo’n grote impact op communicatie als de uitvinding van de boekdrukkunst...

Read More

0

Joz Van Acker

1334
02 dec 2014

Mercedes-Benz tekent contract met DM Interface

Mercedes-Benz Nederland brengt ook de komende vijf jaar alle direct marketing services onder bij DM Interface. Het contract, dat alle DM diensten omvat van offline tot en met online, werd vorige week in Utrecht door beide directies ondertekend. DM Interface voert voor Mercedes-Benz het volledige spectrum van direct marketing werkzaamheden uit. Van de volledige emailmarketing- en leadgeneratie-cyclus, tot en met het verzenden van het Mercedes...

Read More

0

Joz Van Acker

1288